Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez naszych Klientów. Jeśli jednak na liście brakuje rozwiązania Twojego problemu, skorzystaj z poniższego formularza lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

Co jest lepsze: pozycjonowanie czy linki sponsorowane?

Wszystko zależy od warunków panujących w danej branży. Najlepsze rezultaty daje efekt połączenia linków sponsorowanych oraz pozycjonowania.

Jak udostępnić dane z systemu Google Analytics?

Na głównej stronie Google Analytics (pod tabelą z wykazem domen) znajduje się sekcja "Menedżer użytkowników", która umożliwia zarządzanie uprawnieniami.

Jaki wpływ na stronę internetową ma optymalizacja treści?

Roboty Googla zwracają coraz większą uwagę na to, co znajduje się w treści strony. Dlatego tekst, który znajduje się na stronie głównej ma bardzo duży wpływ na pozycjonowanie. Jeśli w treści znajdują się słowa kluczowe to strona jest dużo lepiej oceniana.

Co dzieje się jeśli pozycjonowana strona zostaje wyłączona?

Jeśli serwis wyłączony jest przez okres dłuższy niż 2-3 dnia, to sytuacja ta prowadzi do spadku pozycji. Jednak wystarczy kilka kolejnych dni,aby odzyskać dobre miejsce w wyszukiwarce.

Czy istnieje tanie pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron jest tanim przedsięwzięciem w stosunku do innych kampanii reklamowych, które dają możliwość pozyskania nowych klientów. Jednak należy pamiętać, że za opłatą stoją ludzie, którzy wykonują długą i ciężką pracę.

Co to jest CMS?

System CMS jest to system zarządzania treścią, która umożliwia proste stworzenie serwisu WWW jak również jego aktualizację oraz rozbudowę.

Czy moja strona musi być kompatybilna z przeglądarkami?

Kompatybilność strony internetowej z przeglądarkami jest istotnym elementem, który należy uwzględnić już na poziomie projektowania witryny. Dana strona powinna na wszystkich przeglądarkach wyświetlać się tak samo.

Jaką moetodę pozycjonowania stron stosujecie?

Gwarantujemy Państwu bezpieczne pozycjonowanie za pomocą legalnych metod zgodnych z zasadami wyszukiwarek i kodeksem etycznym SEO.

Co to jest kampania AdWords i czym różni się od pozycjonowania?

Kampania AdWords, to reklama umieszczana po prawej stronie ekranu, obok innych wyników wyszukiwania Google. Można ją podkreślić kolorowym tłem. Jest to również uzupełnienie pozycjonowania. Koszty ponoszone w kampanii AdWords są niższe, ponieważ każda firma może ustalić sobie dzienny budżet na reklamę. Płaci się od kliknięcia w reklamę.

Zamów darmową wycenę »